26 жовтня відбувся семінар-практикум працівників психологічної служби закладів освіти селищної громади з теми «Як організувати роботу з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах воєнного стану». Колеги ділилися досвідом щодо ролі асистента вчителя/вихователя під час дистанційного навчання, озвучували проблемні питання в роботі практичного психолога з дітьми з ООП у воєнний час і разом шукали шляхи їхнього розв’язання, говорили про те, як можна і треба підтримувати дітей з особливими освітніми потребами та їхніх батьків, разом з виступаючими робили тілесні та дихальні вправи на зняття стресу й емоційної напруги.
У школах дедалі більше стає дітей на інклюзивному навчанні. Навчання в школі, з однолітками, важливе для самих дітей, для їхніх батьків, для педагогів і для однокласників. І тут важливо, щоб така дитина не опинилась в ізоляції, не стала жертвою знущань однолітків. Про нелегкий шлях прийняття та визнання нестандартного хлопчика Августа Пуллмана («Оггі») йдеться в американській сімейній драмі режисера Стівена Чбоскі «Чудо», у обговоренні якої взяли участь присутні на семінарі. Колеги поділилися своїми враженнями і висновками, які були зроблені після перегляду фільма, серед яких найціннішим є такий: ці діти приходять в наше життя, щоб робити нас і цей світ кращими.
Ну і як водиться у воєнний час, не обійшлось без повітряної тривоги. Але ми були готові й до такого розвитку подій – і спустились в укриття, де й продовжили роботу.
Дякуємо дирекції закладу освіти – НВК «Школа-ліцей» – за гостинність і прихисток.